Dzień 4

Sobotę poświęciliśmy na podróż do Morynia, była to bardzo zabawna i owocna wyprawa. Jako że nasz projekt jest związany z piłką, nie mogło się obyć bez oglądania meczu Francja – Australia. Patrząc z okna autobusu, cieszyła nas piękna aura pogody.

Podczas podróży zatrzymaliśmy się w Gorzowie Wielkopolskim zwiedzając jego piękną starówkę, podziwiając mury obronne i spacerując po Bulwarze Nadwarciańskim. Następnie wyruszyliśmy w dalszą drogę do Morynia.

Po dotarciu do ośrodku rekreacyjno-wypoczątkowego w Moryniu, zostaliśmy zaproszeni na obiad. Po obiedzie mieliśmy czas wonly, który wykorzystaliśmy wykorzystać na spływ kajakowy. Woda była zaskakująco ciepła, czysta, a samym spływem cieszyli się wszyscy bez wyjątku. Wszyscy nabrali nowych i ciekawych doświadczeń i zgodzili się powtórzyć spływ dnia następnego.

Po ciężkim wysiłku poszliśmy na kolację, po niej wszyscy zebraliśmy się w altanie przy domach. Polska grupa przygotowała wieczór narodowych tańców i śpiewów, gdzie słuchaliśmy Polskich pieśni i tańczyliśmy w rytm muzyki. Pod koniec wieczoru wyruszyliśmy na spacer i wymieniliśmy się wspólnie wrażeniami z tego dnia.